Gyldendals Bogklubber, kampagne

Avisannoncer_smaa_Side_10.jpg
Avisannoncer_smaa_Side_09.jpg
Avisannoncer_smaa_Side_08.jpg
Avisannoncer_smaa_Side_06.jpg
Avisannoncer_smaa_Side_12.jpg
Avisannoncer_smaa_Side_05.jpg
Avisannoncer_smaa_Side_11.jpg
Avisannoncer_smaa_Side_07.jpg
 

Udviklet i samarbejde med Maria Brodersen og Alex Decker.

Gyldendals Bogklubber rummer i alt 11 forskellige klubber. Fra krimi, kærlighed og store følelser til personlig udvikling, historisk viden og børnebøger. Altid med titler nøje udvalgt af klubbernes redaktører.

Netop kurateringen og de fælles læseoplevelser er omdrejningspunktet i kampagnen ‘Flere sider af livet’. Der involverer en række af bogklubbernes medlemmer og Gyldendals mest kendte forfattere.